Billede

Billede

Jeg er begyndt et sammenarbejde med min nye træner Kasper, og jeg har fået min kost og træningsplan. Jeg skal følge denne diæt de første 2 uger for at få min forbrænding op. Efterfølgende for jeg ny plan som er byggede på at jeg for mere muskelmasse. Det hele er meget pressede, både fordi hele mine lejlighed skal renoveres og alt er bare spredt og gemt væk, så lige nu jeg laver mad i min stue hehe. Men det skal nu ikke holde mig fra at nå mit mål, man må tage det sure med det søde, og jeg er sikker på resultatet bliver helt fantastisk. 🙂

Til jer der er nysgerrige for hvad min kostplan indeholder, finder i den her under. Dog skriver jeg ikke hvor mange gram jeg skal have, da det er tilpasset mig og mine mål. 🙂

Morgenmad kl 7: A38 eller skyr med et æble til og 30g proteinpulver.

frokost kl 11: Salat/grønsager med kød til.

Mellemmåltid kl 14: Salat/grønsager med kød til.

Mellemmåltid 2 kl 17: shake/ eller Salat/grønsager med kød til.

Aften kl 19.00-20: Salat/grønsager med kød til.

sen aften 23.00: shake på mælk